Ben jij in de lead?, 22 februari Roosendaal

Hoe overtuig je potentiële klanten van de meerwaarde van jouw product of dienst en zorg je dat ze daadwerkelijk tot een aankoop overgaan? Eén van de belangrijkste vragen voor elke ondernemer. Want (vaste) klanten zorgen voor een financiële basis om te kunnen doorgroeien. En klanten zijn dé ambassadeur van jouw bedrijf. Tijdens deze workshop gaan we hierover met jou in gesprek en leer je vaardigheden waarmee je jouw klanten kunt verleiden.

 

Krijg meer inzicht in jouw verkoopproces

Tijdens deze workshop:

  • Krijg je inzicht in wie jouw potentiële klanten zijn
  • Ontdek je hoe je sales kunt afstemmen op jouw afzetmarkt zowel b-t-b als b-t-c
  • Word je je bewust van de verschillende communicatiestijlen
  • Leer je hoe je klanten kunt verleiden en binden

Tools om jouw klanten te overtuigen

Wilfried Dries is ondernemer en heeft een ruime ervaring in sales. Met deze ervaring adviseert hij bedrijven, gericht op de b-t-b markt, hoe zij leads kunnen generen. Tijdens deze workshop deelt hij zijn kennis en ervaringen waarmee je tools in handen krijgt voor de invulling van je eigen verkoopproces.

De communicatiestijl van jouw klant

Sales kun je zien als communicatievaardigheden om mensen te overtuigen van het idee achter jouw product of dienst waardoor ze besluiten tot een aankoop over te gaan. Maar wie is jouw klant en op welke manier wil hij of zij aangesproken worden?  Daarbij is het belangrijk om kennis te hebben van de verschillende communicatiestijlen. Tijdens deze workshop krijg je hierover informatie en leer je communicatiestijlen te onderscheiden.

Hoe trek je consumenten over de streep?

Jouw (online) winkel wordt dagelijks drukbezocht. Toch zie je dat niet direct aan de omzetgroei. Hoe komt het dat deze bezoekers niet overgaan tot een aankoop en hoe kun je dit proces beïnvloeden. Joris Völkur heeft brede ervaring in de consumentenmarkt. Hoe win je het vertrouwen van de grillige consument en wordt jouw product of dienst onweerstaanbaar? Joris deelt hierover zijn visie.

Datum en tijd

Donderdag 22 februari 2018
19.30 – 22.00 uur

Locatie

Innovitapark
Oostelijke Havendijk 13
4704 AD Roosendaal

Programma

19.30    Tools om aan de slag te gaan met jouw verkoopproces, Wilfried Dries
20.00    De communicatiestijl van jouw klant, Koen Oosterwaal
20.20    Wat is jouw stijl?, interactieve sessie
Pauze
21.00    Hoe trek je consumenten over de streep?, Joris Völkur
21.15    Netwerken 

 

Partners